Værdi
Fjerner det ofte tidskrævende arbejde med at gennemgå projekter og estimere færdiggørelsesgrader.
Få Odoo til at give dig de grundlæggende oplysninger og et forslag til bogføringsgrundlag. Forslaget kan du manuelt justere per projekt, og du får et færdigt bogføringsgrundlag som dokumentation.
Spar tid og få en meget enklere og standardiseret måde at beregne igangværende arbejde på.
Funktioner
Modulet beregner den regnskabsmæssige værdi af igangværende arbejder automatisk og nemt.
- Henter automatisk data fra dine projekter og tilknyttede salgsordrer, og viser dem i en samlet overskuelig liste.
- Viser den regnskabsmæssige værdi af dine igangværende arbejder per projekt og i alt, så du har et bogføringsgrundlag og nemt kan regulere saldoen korrekt og effektivt.
- Gør det muligt at foretage korrektioner direkte i rapporten, for at tage højde for specifikke forhold for hvert enkelt projekt.
- Sparer dig tid, penge og besvær. Du kan fokusere på at styre dine projekter, og modulet er med til at sørge for at holde styr på din økonomi.
Modulet fungerer ved at beregne den regnskabsmæssige værdi af igangværende arbejder baseret på den procentvise færdiggørelse af arbejdet og den forventede indtjening.
Oplysningerne kommer fra det forventede timeforbrug i forhold til det leverede. Modulet tager højde for eventuelle ændringer i salgssummen, ligesom de estimerede tider løbende kan korrigeres. Modulet er nemt at bruge og kræver kun et minimum af indtastning fra din side.
Tillægsmodul
Igangværende indkøb
Med dette tillægsmodul installeret får man mulighed for at beregne igangværende indkøb, hvis man fx. indkøber underleverandørarbejder, som leveres over tid. Beregningen sker på baggrund af et indkøbsbudget på projektet, i forhold til hvad der er leveret og faktureret