Lad os hjælpe dig med bogføringen i Odoo
Vi ved, at det kan være yderst tidskrævende at skulle varetage både bogføring og momsregnskab, og ofte er det nødvendigt at have mindst én fuldtidsansat, der kan løfte opgaven. Derfor tilbyder vi professionel assistance og rådgivning til bogføringshjælp i Odoo.
Vi tilbyder kundetilpasset bogføringsassistance, hvilket betyder, at vi kan tilpasse assistancen til dine behov - Uanset om du ønsker at styre dele af bogføringen selv, eller hvis du ønsker hjælp til størstedelen af den daglige bogføring.
Vi kan bl.a. hjælpe med følgende:
• Bogføring af løn.
• Debitorstyring / kreditorstyring og klargøring til betaling af øvrige kreditorer - både danske og udenlandske.
• Opfølgning på manglende betalinger, debitorer, administration af rykkerprocedurer
• Diverse indberetninger - eksempelvis til SKAT, listeangivelse eller EU-salg.
• Udarbejdelse af regnskab til revision
• Diverse bogføringsopgaver
• Dialog med debitorer i forbindelse med manglende betalinger og/eller kontoudtog.
• Løbende økonomirapportering, økonomistyring og/eller gennemgang af debitorer/kreditorer.
• Ideer til forbedringer/genveje, der skal give jer effektivisering og reduktion af
arbejdsopgaver.
Få effektiv bogføringshjælp med disse simple trin:
Indledende dialog
I den indledende dialog gennemgår vi dine ønsker / behov for hjælp. Her afstemmer vi også, om vores kompetencer stemmer overens med dine behov.
Aftale og plan
Stemmer vores forventninger, indgår vi en aftale og der udarbejdes en plan over samarbejdet. I denne fase skal der fremsendes og underskrives flere dokumenter, som VK DATA sørger for.
Gennemgang
Vi gennemgår sammen din nuværende løsning. Herefter vil vi komme med rådgivning og forslag til, hvordan din løsning kan optimeres. Vi tager selvfølgelig udgangspunkt i den indledende dialog.
Bogføringshjælp
Vi har en klar plan og er nu klar til at starte med, at yde din virksomhed bogføringshjælp.
Tilvalgsmoduler udviklet af VK DATA
LINK+EDI
Send og modtag fakturaer elektronisk
OIOUBL
PEPPOL
EHF
Bank integration
Automatisk import af banktransaktioner hver dag, samt betaling af leverandørfakturaer, direkte fra Odoo.
Enkel bankafstemning.
Alle almindelige betalingsmuligheder tilrådighed.
Fakturagodkendelse
Opsæt retningslinjer for, hvornår en leverandørregning kan valideres (posteres).
Opsætninger af beløbsgrænser, ansvarlige og ferieafløser er nogle af de muligheder der findes.
Rente og rykkermodul
Opsæt retningslinjer for, hvornår en debitor skal tilskrives renter og rykkere ved manglende betaling.
Alt kan opsættes individuelt pr. kunde. Det sikre en effektiv inddrivelse af udstående og forbedre din likviditet.
Fordelene ved bogføringshjælp
VK DATA har stor bogføringsekspertise - særligt inden for Odoo som bogføringssystem. Der er mange fordele ved at vælge hjælp til den daglige bogføring - dog har nogle af fordelene særlig interesse for virksomheder, der ikke i forvejen er bekendte med Odoo.
Fordelene dækker eksempelvis over følgende:
- Vores medarbejdere kræver ingen indlæringsperiode, i et nyt system. Det er udelukkende indlæring og forståelse for dine interne processer og opgaver, der er fokus på.
- Fordi vi arbejder med bogføring i Odoo dagligt, kan vi optimere de interne flows bedre og hurtigere.
- Fuld specifikation til revisor med dokumentation til årsregnskab, for eksempel skyldige omkostninger, totalspecifikation af poster med vægt på ekstern dokumentation og/eller yderligere klargørelse til revisor, hvilket resulterer i færre revisortimer, og dermed større besparelse for dig.
- Du får en klar reduktion af supportopgaver til økonomirapporter og bogføring.
- Du bestemmer selv, hvor meget assistance, der er behov for.
- Vi tilbyder en fleksibel økonomifunktion, hvor du slipper for udgifterne til en fuldtidsmedarbejder.
Vi samarbejder med Dansk Revision
For at være bedst muligt forberedte på den bogføringshjælp I måtte have brug for, har vi indgået et samarbejde med Dansk Revision i Tønder. Gennem dette samarbejde får du, med bogføringshjælp fra VK DATA, adgang til en revisor, der har forstand på Odoo som økonomisystem, samtidig med at du får professionel juridisk assistance og revision af regnskab.
Vi samarbejder selvfølgelig også med en revisor, der allerede måtte være tilknyttet jeres virksomhed.
Har din virksomhed ikke Odoo?
Står du i den situation, at virksomheden ikke har Odoo som økonomisystem, men du ønsker hjælp til bogføringen, kan vi tilbyde følgende:
Du kan for 0 kr.
installere Odoo regnskabsmodul, sådan at du kan
få den bogføringshjælp du har behov for
.
Skal VK DATA hjælpe med opstart, undervisning og bogføring, aftales et estimeret tidsforbrug når behovet er kendt.
Ønsker du senere at udnytte andre af Odoos moduler, såsom lager, indkøb, salg, eller andet, skal der købes licens til Odoo, hvilket vi selvfølgelig også er behjælpelig med.
Priser
Vi afregner på timebasis, og du betaler kun for det, du har behov for hjælp til,
sådan at du kun faktureres for den tid, hvor du reelt har haft brug for hjælp, hvilket vi mener giver mest værdi.
Der er ingen skjulte priser eller gebyrer - der aftales et estimeret timeforbrug, som kan tilpasses ved ændrede behov.
Timepris for bogføringsassistance
DKK 499 ,00
/ time, første 3 måneder, herefter 605,00 dkk / time
- Vi kan bl.a. tilbyde hjælp til følgende:
- Bogføring af løn i Odoo
- Debitor- / kreditorstyring
- Diverse indberetninger
- Klargøring af regnskab til revisor
- Daglig bogføring mm.
Ønsker du en uforpligtende snak om bogføringshjælp?
Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig hurtigst muligt - eller find vores kontaktinformation her.