Odoo som ERP og økonomisystem

Få et overskueligt og effektivt ERP-system til dit regnskab, der overholder den danske bogføringslov.


Book demo nu

Bogholderi gjort nemt

Med Odoo som økonomisystem får du et system, der giver dig mere frihed til andre opgaver. Systemet kræver færre ressourcer og du kan automatisere processen fra bank til udligning af posteringer. Kort sagt får du et system, der giver dig mere overblik over din virksomheds regnskab. Har du brug for hjælp og/eller rådgivning til din virksomheds bogføring eller lignende, kan du her læse om, hvad vi tilbyder af bogføringsservices. 

Odoo har et brugervenligt design, hvor du nemt kan finde de vigtigste menuer og værktøjer, som du skal bruge, når du arbejder med virksomhedens regnskab. 

Regnskab system i odoo


VK Data, Odoo, regnskab, regnskabsstyring, økonomi program, banksynkronisering, fakturering, nem afstemning

Populære funktioner

Odoo er designet til, at gøre din arbejdsgang lettere - derfor får du, sammen med et brugervenligt design, uundværlige værktøjer til effektivisering og  på længere sigt, vækst. 

  • Banksynkronisering

      Få dine kontoudtog eller importerede filer automatisk                                  synkroniserede med din bank. 

  • Fakturering

      Oprettelse af overskuelige fakturaer, hvor du tilmed kan tracke                   betalingerne.                                                   

  • Håndtering af regninger og udgifter

      Kontrollér leverandørfaktura, så du nemt kan overskue, hvilke                      fremtidige regninger, der mangler at blive betalt.

  • Rente og rykker modul

      Automatisere processen med rentetilskrivning og rykkerprocedure,            hvis du har dårlige betalere. Dette opsættes individuelt - nemt og                fleksibelt.

Automatisering af påmindelser

Med regnskabsmodulet fra Odoo får du adgang til elektronisk fakturering og automatisk opfølgning. Her kan du oprette og sende faktura, samt modtage betalinger. Det hele foregår online, og automatiseringen af funktionerne er tidsbesparende, eftersom du ikke længere behøver at sende påmindelser til dine debitorer.

 

Du har mulighed for at opsætte systemet, sådan at det passer til din virksomheds behov. Det kræver kun nogle enkelte steps for at din automatiske betaling er opsat. Du kan også nemt oprette automatiske faktura fra salgsordre, leveringsordre, eller basere dem på tids- og materiale forbrug. 


Overskuelige rapporter

I regnskabs modulet kan du nemt oprette overskuelige og dynamiske indtjeningsrapporter, balanceposter eller rapporter, der giver overblik over dit cash flow. 

Der er tilmed værktøjer, der tillader hurtig filtrering, zoom og sammenligning af data. 

Saml dit arbejde i ét system

Odoo er meget mere end bare et økonomisystem. Du kan få samlet alt dit arbejde i Odoo, sådan at du kun skal taste data én gang, i stedet for at taste det mange forskellige steder, hvilket både er tidskrævende og uoverskueligt. Odoos regnskabsmodul er udviklet til, at skulle snakke sammen med Odoos andre moduler, sådan at du får en effektiviseret arbejdsgang.

Læs om nogle af de moduler, der ofte bruges i sammenhæng med Odoo regnskabsmodulet: 

Projektstyring     Indkøb​​     Lagerstyring​​