Få mere fokus til salg af dine ydelser
Med abonnementsstyring fra Odoo, kan du automatisere og opnå nem styring.
Odoo's abonnementsstyring giver mulighed for, at du nemt kan automatisere abonnementer, sådan at du nemt kan holde styr på dine abonnenter og disses købsvaner.
Ud fra dine indstillinger kan der nemt oprettes nye abonnementer, faktura
og håndtering af betaling. Den automatiserede funktion gør det nemt og tidsbesparende.
Nem abonnementsstyring
Med abonnementsstyring fra Odoo får du nem administration af abonnementer, tilbagevendende fakturering og abonnenter.
Dette giver mere tid til, at du kan pleje dine kunderelationer, markedsføre dine produkter og/eller yde dine services. Muligheden for abonnementsstyring gør det nemmere for dig at tiltrække nye kunder, samt beholde eksisterende.
Funktionen tillader også, at du kan lave kontrakter og faktura, samtidig med at systemet kan håndtere både betalinger, afgifter og skatter. Du sætter selv indstillingerne til automatisereingen, sådan at det passer til din virksomhed og dine behov for abonnementsstyring.
Skab gode og langvarige relationer med dine kunder via abonnementer
Nem tilmelding
Login er ikke nødvendigt
Nem tilmelding og færre login-krav gør det nemt for dine kunder, hvilket kan øge dit salg.
Brugervenlig portal
Giv dine kunder adgang til en brugervenlig portal, hvor de har adgang og overblik over egne data og abonnementer.
Automatisk betaling
Du kan spare tid ved at automatisere betalinger på dine abonnementer. Fakturaerne bliver automatisk udstedt efter godkendt betaling.
Få et analyseværktøj, der kan optimere din virksomhed
Få indblik i de målinger, du bør handle på, for at få optimering og vækst
Forbedret salgsresultat
Få et værktøj, hvor du kan analysere dine medarbejderes præstationer. Ud fra de forskellige data, kan du nemt se, om nogle skal guides, eller måske have et kursus.
Indbyggede analyser af dine indtægter
Bliv bekendt med dit MRR (monthly recurring revenue) og LTV (loan-to-value) gennem et overskueligt dashboard, hvor du har en detaljeret oversigt.
Planlæg virksomhedens fremtid
Ud fra dine data, kan du nemt lave et udkast for virksomhedens fremtidige retning. Brug statistikker til at vurdere dine nuværende og fremtidige handlinger, sådan at I opnår virksomhedens mål.