Effektiv projektstyring med Odoo
-
Du kan oprette dine projekter i Odoo
-
Du kan registrere opgaver og tidsforbrug
-
Du får et overskueligt og brugervenligt projektstyringssystem
Moderne brugerflade
Du får det lige som du vil have det
ORGANISER
Skab overblik over jeres opgaver og deres status via enkel træk-og-slip mellem kolonnerne. Så er der altid styr på tingene og hvem der har bolden.
SKEMATISER
Få overblik over hvem der skal udføre hvilke opgaver og hvornår. Og hvor meget hver medarbejder er belastet, så opgaver kan flyttes.
OVERHOLD DEADLINE
Når det hele er opsat, kan i nemt holde styr på jeres deadlines og status for dine projekter.
ANALYSER
Overvåg om deadlines overholdes, om aktiviteter bliver udført, så der hurtigt kan reageres og flyttes ressourcer om nødvendigt.
Forescasts giver overblik
Det hele vises i forskellige views som fx Gantt chart, liste, mv.
Udnyt styrken af visuel information
Projektledelse - helt enkelt.
Gør jeres processer mere effektive og forbedre medarbejdernes samarbejde. Split projektet op i mindre opgaver og fordel dem til jeres teams for at udnytte potentialet.
Opret tilpassede faser for hvert projekt for at forenkle jeres arbejdsgange og øge projekternes effektivitet.
Diskutér projekter og del dokumenter
Tilføj nemt noter eller vedhæft filer til hvilket som helst projekt, så alle har adgang til information.
Glem alt om endeløse opfølgningsmøder for at holde styr på projekter, og kommuniker via den interne live chat, via opslagstavlen eller ved at tildele opgaver - alt sammen via den enkle brugerflade.
OPSTIL PROJEKTETS OMFANG I ET NEMT-AT-LÆSE OVERBLIK
En funktionel og dynamisk graf til visning alle opgaver
Opret grafer til at analysere jeres data ved at udnytte stærke søgeværktøjer, filtrerings- og grupperingsfunktioner, samt en række unikke visuelle brugerflader. Alt sammen med til at hjælpe jer med at spore og vedligeholde jeres projekter fra ethvert niveau.