Professionel opstart af Odoo

VK DATA som din foretrukne partner

 Kontakt os

Du får følgende som kunde hos VK DATA:  

 

tilknyttet projektleder til Odoo

Tilknyttet projektleder

Du skal ikke gennem mange forskellige kontaktflader. Din tilknyttede projektleder sørger for struktur i implementeringsprocessen, og at din virksomhed når jeres målsætninger.

it service support it løsning

Support EFTER Go-Live

Vi sikrer, at du får det maksimale ud af din løsning gennem løbende opfølgning og inkludering - og efter implementering og go-live.


Møde personlig kontakt møde

Personlig kontakt

VK DATA vægter personlig kontakt højt, og holder derfor personlige møder, hvor vi i samarbejde med din virksomhed finder frem til en passende IT- løsning via professionel rådgivning. 




1. Opstartsmøde  

Vi starter altid med at afholde et møde, hvor vi afstemmer forventninger til de behov din virksomhed har. Det vil oftest være et fysisk møde i jeres virksomhed, da personlig kontakt vægtes meget højt hos VK DATA. 

Her vil vi gennemgå de udfordringer I har i dag i jeres nuværende økonomisystem, og kan derudfra give jer svar på, om Odoo er det rigtige system at arbejde videre med og hvilke muligheder det giver.

Vi vil typisk have 1-2 rådgivere med til mødet og det anbefales, at virksomheden tager beslutningstagere og relevante personer fra organisationen med, som Odoo har indvirkning på.


Opstartsmøde rådgivere til odoo
Odoo, økonomisystem, regnskabsprogram, Microsoft, Dynamics C5, NAV, AX, e-conomics, Visma, SAP

2. Implementering

Når vi har afklaret dine behov og fundet Odoo egnet til at styre din virksomhed, hjælper vi dig videre med en Odoo løsning, uanset om du er en nystartet virksomhed eller kommer fra en et økonomisystem / regnskabsprogram som f.eks. Microsoft Dynamics C5/NAV/AX, e-conomics, Visma, SAP eller et andet licensbaseret system.

Odoo er bygget op omkring Apps. Dvs. at du kan starte med de Apps der er vigtige for dig at komme i gang med. Se de apps Odoo tilbyder her. 

Vi installerer Odoo for dig med de aftalte Apps, som du ønsker at bruge i din virksomhed. Vi opretter også de brugere, som skal have adgang til systemet. Derefter grund opsætter vi systemet med data og de funktioner der er aftalt.

Der vil ofte være særlige krav, som ikke er med i grund opsætningen. Vi tilretter og udvikler Odoo efter de opstillede krav du måtte have i netop din virksomhed, så du får den funktionalitet der er vigtig netop for dig.

Når alle data er på plads og opsætningen er klar, kommer vi ud i virksomheden og underviser medarbejderne i, hvordan det hele fungerer. Herefter er Odoo klar til brug.

3. Løbende dialog & udvikling

Verden forandrer sig hele tiden, og der vil højest sandsynligt forekomme tilretninger og justeringer med tiden. Derfor sørger vi for, at du løbende vil være i dialog med den- eller de konsulenter der er blevet tilknyttet din virksomhed. Dette sikrer en en dynamisk proces, hvor vi vil indgå i et tæt samarbejde med hinanden efter behov.

Så har du spørgsmål eller har brug for hjælp, så er vi der for at hjælpe dig. Blot kontakt os på tlf: + 45 7373 8888 eller 
e-mail: 
salg@vkdata.dk

Mangler du mere information om implementeringen? 
Så tag et kig på vores mere detaljerede projektmodel.

SE PROJEKTMODEL

Giver hånd aftale løbende dialog, Tæt samarbejde

Prisstruktur på Odoo pr. bruger

Prisen er opgivet i EUR da Odoo købes direkte ved Odoo S.A. i Belgien

ÉN APP

EUR 0 ,00


Bruger / måned

  • Vælg én app gratis
  • Ubegrænset antal brugere
  • ..


STANDARD

EUR 19 ,90

24,90

Bruger / måned / første ordre.
Køb af brugere herefter koster €24,90 
  • Alle Odoo standard apps
  • Odoo online
  • .


TILPASSET

EUR 29 ,90

37,40

Bruger / måned / første ordre. 
Køb af brugere herefter koster €37,40
  • Alle Odoo standard apps
  • Odoo online / odoo.sh / on-premise
  • Odoo studio
  • Multi-Company
  • Ekstern API

Kom i gang med Odoo!

Udfyld formularen, så ringer vi dig op til en uforpligtende snak om din virksomheds behov og ønsker. 

Vi kan udover at hjælpe dig med effektivisering af processer og implementering af din digitale platform og tilbyde mange andre nyttige services, så du kun har en partner du skal snakke med.

Du kan se vores services i menuen.

Vi glæder os til at snakke med dig om mulighederne.